مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 16:552023-12-23سياسي

ممنوعیت به کارگیری اتباع بیگانه بدون پروانه اقامت در بروجرد


معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد از ممنوعیت به کارگیری اتباع بیگانه بدون پروانه اقامت در شهرستان خبر داد.

- ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد از ممنوعیت به کارگیری اتباع بیگانه بدون پروانه اقامت در شهرستان خبر داد.

مسلم مرادی امروز دوم دی ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به حضور گسترده اتباع خارجی در کشور و اینکه اشتغال به کار آنان، مستلزم اخذ روادید ورود، با حق کار مشخص و همچنین اخذ پروانه اشتغال طبق شرایط مقرر در مواد 20 و 21 قانون کار است.

وی تصریح کرد: نظر به اینکه فعالیت اتباع بیگانه که بدون مجوز وارد خاک ایران شده و یا بدون داشتن پروانه اقامت موقت یا دائم در کشور سکنی می گزینند عملی مجرمانه محسوب می شود و همچنین اقدام کارفرمایان در به کارگیری اتباع بیگانه فاقد پروانه کار و یا افرادی که مدت اعتبار پروانه کارشان منقضی شده است طبق مواد 15 و 16 قانون راجع به ورود و اقامت اتباع خارجه در ایران و ماده 181 قانون کار جرم بوده موجبات مجازات برای این افراد را خواهد داشت.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: با لحاظ شرایط خاص اقتصادی و فرهنگی حاکم بر کشور که مستلزم توجه به فراهم کردن زمینه های اشتغال برای نیروی کار جوان ایرانی در کارگاه ها و کارخانجات و مراکز تولید است و به منظور جلوگیری از تبعات سوء ور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت به کارگیری اتباع بیگانه بدون پروانه اقامت در بروجرد

ممنوعیت به کارگیری اتباع بیگانه بدون پروانه اقامت در بروجرد