مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 14:352023-12-25اقتصادي

جایگاه همدان از حیث سرمایه گذاری مطلوب نیست


رییس کمیسیون بانکی و سرمایه گذاری اتاق بازرگانی همدان با بیان اینکه شاکله اقتصاد یک کشور را از بُعد سرمایه گذاری می توان سنجید، گفت: توسعه، - ایسنا/همدان رییس کمیسیون بانکی و سرمایه گذاری اتاق بازرگانی همدان با بیان اینکه شاکله اقتصاد یک کشور را از بُعد سرمایه گذاری می توان سنجید، گفت: توسعه، حرکت و پویایی در کشور به دنبال ایجاد فرصت هایی برای جذب سرمایه و سرمایه گذار فراهم می شود.

منوچهر رضایی دوشنبه 4 دی در سومین جلسه کمیسیون بانکی و سرمایه گذاری اتاق بازرگانی همدان، با اشاره به وجود پتانسیل های فراوان در کشور برای سرمایه گذاری، افزود: با وجود پتانسیل های فراوان در کشور، محدودیت های تحمیل شده از خارج از کشور موجب ایجاد شرایط محدود در سرمایه گذاری شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه استان های کشور در چند سال اخیر از لحاظ سرمایه گذاری داخلی متفاوت عمل کرده اند، گفت: میزان سرمایه گذاری و فعالیت های سرمایه گذاری در استان های مختلف براساس نگاه مجموعه دیوان سالار، روحیه و فرهنگ مردم آن منطقه و وجود مدیران در سطح ملی متفاوت است که باید اقدامات مؤثری در راستای اصلاح نگرش ها صورت گیرد.

رضایی با بیان اینکه جایگاه استان همدان از حیث سرمایه گذاری مطلوب نیست، تصریح کرد: ایجاد تحول و تحرک در استان موضوع حائز اهمیتی است که مسئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه همدان از حیث سرمایه گذاری مطلوب نیست

جایگاه همدان از حیث سرمایه گذاری مطلوب نیست