مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 08:302023-12-24سياسي

دریادار ایرانی: تجهیزات جدید امروز به منطقه سوم دریایی ارتش الحاق می شوند


امروز در سواحل زیبای مکران و بندر کنارک شاهد الحاق و رونمایی از آخرین دستاوردها به حوزه نیروی دریایی ارتش در بخش سامانه های موشکی برد بلند و سامانه های پهپادی در حوزه های مختلف شامل شناسایی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش صبح امروز (یکشنبه، سوم دی ماه) در گفتگوی تلویزیونی با شبکه خبر سیما، گفت: امروز در سواحل زیبای مکران و بندر کنارک شاهد الحاق و رونمایی از آخرین دستاوردها به حوزه نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری ایران در بخش سامانه های موشکی برد بلند و سامانه های پهپادی در حوزه های مختلف شامل شناسایی، انهدامی و جنگالی خواهیم بود.

همچنین؛ سامانه های بالگردی که برای اولین بار به سامانه های جنگالی و اطلاعاتی تجهیز شده اند نیز امروز رونمایی و الحاق می شوند.

وی افزود: یک یدک کش بندرگاهی و لنگرگاهی نیز امروز به نیروی دریایی ارتش الحاق می شود.

دریادار ایرانی بیان کرد: این دستاوردها امروز با حضور سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش به توان رزمی و عملیاتی ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش و منطقه سوم دریایی نبوت در کنارک الحاق خواهد شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به موشک کروز دریایی طلاییه به نیروی دریایی ارتش اظهار کرد: سامانه موشکی طلاییه با برد بیش از 10


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریادار ایرانی: تجهیزات جدید امروز به منطقه سوم دریایی ارتش الحاق می شوند

دریادار ایرانی: تجهیزات جدید امروز به منطقه سوم دریایی ارتش الحاق می شوند