مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 12:502024-01-11حوادث

عملیات ضربتی پلیس مازندران در برخورد با اراذل و اوباش


فرمانده انتظامی مازندران از اجرای طرح مقابله با اراذل و اوباش طی 48 ساعت گذشته در سطح استان خبر داد و گفت: در این طرح 24 متهم به شرارت و مخلان نظم و امنیت عمومی شناسایی و دستگیر شدند.

-   سردار حسن مفخمی شهرستانی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مقابله و برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی، طرح ویژه مقابله و برخورد با اراذل و اوباش سطح دار و نوظهور در سطح استان به مدت 48 ساعت اجرایی شد.

وی تصریح کرد: در این طرح ماموران پلیس امنیت عمومی استان با همکاری دیگر عوامل انتظامی در سطح شهرستان های استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی متهمان به شرارت و ناامنی با هماهنگی قضایی در چندین مرحله عملیات موفق به دستگیری 24 متهم شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به کشف 79 قبضه انواع سلاح سرد و گرم در این طرح از توقیف بیش از 129 خودرو که توسط اراذل و اوباش در شرارت ها و اخلال در نظم و امنیت عمومی از آن استفاده می کردند.

خبر داد.

سردار مفخمی افزود: امنیت خط قرمز پلیس بوده و تا برقراری کامل امنیت و ایجاد احساس امنیت در سطح استان پلیس با اقتدار با هرگونه ناامنی و مخلان نظم وامنیت برابر قانون برخورد خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات ضربتی پلیس مازندران در برخورد با اراذل و اوباش

عملیات ضربتی پلیس مازندران در برخورد با اراذل و اوباش