مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 15:502024-01-05سياسي

عده ای می خواهند مردم را از حضور در انتخابات ناامید کنند


نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: متأسفانه عده ای در فضای مجازی تلاش می کنند تا مردم را از حضور در انتخابات ناامید کنند و بگویند حضور در انتخابات قبلی چه فایده ای داشته که باز هم در آن شرکت کنیم؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایوانکی، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان که به ایوانکی سفر کرده است، ظهر امروز به میعادگاه نماز جمعه این شهر رفت و با مردم شهیدپرور ایوانکی دیدار کرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در جمع نمازگزاران جمعه شهر ایوانکی در سخنانی کوتاه به تبیین اهمیت برگزاری نمازهای جمعه پرداخت و گفت: پیامبر اکرم (ص) فرمود إِنَّ النَّاسَ یجْلِسُونَ مِنَ اللَّهِ یوْمَ الْقِیامَهِ عَلَی قَدْرِ رَوَاحِهِمْ إِلَی الْجُمُعَاتِ، الْأَوَّلَ وَالثَّانِی وَالثّالث ؛ نزدیکی مردم به خداوند در روز قیامت به میزان رفتن آنها به نماز جمعه به ترتیب نفر اول و دوم و سوم است.

مطیعی با یادآوری حضور مستمر بیشتر شهدا در نمازهای جمعه افزود: حضور در نماز جمعه عمل به یکی از توصیه های مهم شهدای والامقام انقلاب اسلامی است.

وی تقرب به خداوند متعال را عامل ارزشیابی تمام کارها دانست و اظهار کرد: هر فعالیتی حتی فعالیت تولیدی اگر برای خدا و به قصد رفع مشکلات اقتصادی و عزت نظام اسلامی انجام شود، ارزشمند خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عده ای می خواهند مردم را از حضور در انتخابات ناامید کنند

عده ای می خواهند مردم را از حضور در انتخابات ناامید کنند