مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 14:452024-01-08اقتصادي

ثبت اختراع الکل سنج تنفسی توسط مرکز تحقیقات پزشکی قانونی


رییس مرکز تحقیقات پزشکی قانونی گفت: الکل سنج تنفسی مرکز تحقیقات پزشکی قانونی پس از شش ماه کار تحقیقاتی و کارشناسی توسط نخبگان جوان این مرکز طراحی و ثبت اختراع شد.

- رییس مرکز تحقیقات پزشکی قانونی گفت: الکل سنج تنفسی مرکز تحقیقات پزشکی قانونی پس از شش ماه کار تحقیقاتی و کارشناسی توسط نخبگان جوان این مرکز طراحی و ثبت اختراع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، محسن صابری رییس مرکز تحقیقات پزشکی قانونی با اعلام این خبر افزود: ساخت و بومی سازی الکل سنج تنفسی که یکی از محصولات مورد استفاده در مراکز معاینات سازمان پزشکی قانونی کشور است از اواخر سال گذشته آغاز شد و محققان جوان این مرکز موفق به تولید این دستگاه ظرف مدتی حدود شش ماه شدند.

وی تصریح کرد: پس از تولید محصول اولیه، تلاش های جدی برای ارتقای هرچه بیشتر آن در دستور کار قرار گرفت که در نتیجه این تلاش ها موفق به تولید نمونه الکل سنج تنفسی قابل رقابت با نمونه های خارجی و با ثبت کمی میزان الکل مصرفی با دقت بالا شدیم.

رییس مرکز تحقیقات پزشکی قانونی ادامه داد: ساخت و تولید تجهیزات و دستگاه های مورد نیاز سازمان پزشکی قانونی علاوه بر تقویت روحیه خودباوری، صرفه جویی ارزی قابل توجهی را نیز به همراه دارد به نحوی که بر اساس برآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت اختراع الکل سنج تنفسی توسط مرکز تحقیقات پزشکی قانونی

ثبت اختراع الکل سنج تنفسی توسط مرکز تحقیقات پزشکی قانونی