مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 19:152023-12-24اقتصادي

سرای تجاری ایرانیان در آستراخان روسیه فعال شود


استاندار گیلان با دستور به اتاق بازرگانی گیلان و معاونت اقتصادی استانداری، خواستار فعال شدن سرای تجاری ایرانیان در آستراخان روسیه شد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی استاندار گیلان عصر امروز در جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی گیلان در سالن الغدیر استانداری با دستور به اتاق بازرگانی گیلان و معاونت اقتصادی استانداری در راستای راه اندازی سرای تجاری در آستراخان روسیه اظهار کرد: راه اندازی این سرا فرصتی طلایی برای تجار و بازرگانان ایران است لذا اتاق بازرگانی می تواند با انسجام همه تجار و بازرگانان فعال، سهم بیشتری از این بازار کسب کند.

به گفته وی، سرای تجاری ایرانیان و تشکیل کارگروه تخصصی ترانزیتی و ارزی مبادلات تجاری گیلان و روسیه گامی برای دستیابی به اهداف مشترک 2 کشور است.

استاندار گیلان، سرای تجاری ایرانیان و ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در روسیه را فرصت مناسبی برای گیلان و گسترش صادرات دانست و گفت: منطقه ویژه اقتصادی لاهیجان همچون بنادر گیلان می تواند در این بخش فعال شود و زمین رایگان در اختیار سرمایه گذار قرار گیرد.

عباسی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در کاهش وابستگی های کشور به صادرات مواد نفتی با استفاده از افزایش تولیدات داخلی بیان کرد: حضور افراد مسؤول در حوزه های مختلف و متخصص در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرای تجاری ایرانیان در آستراخان روسیه فعال شود

سرای تجاری ایرانیان در آستراخان روسیه فعال شود