مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 00:452024-01-16اقتصادي

تجربیات خودکفایی مجموعه های کارگری «روایتگری» شود


معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بر ضرورت روایت تجربیات خودکفایی مجموعه های کارگری در کشور تاکید کرد.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بر ضرورت روایت تجربیات خودکفایی مجموعه های کارگری در کشور تاکید کرد.

محمد چکشیان سه شنبه شب 26 دی ماه در بازدید از پتروشیمی خراسان شمالی و در جمع مدیران این مجموعه، اظهار کرد: در مجموعه های کارگری کشور اتفاقات مثبت بسیاری رخ می دهد و شاهد خودکفایی در بخش های مختلف هستیم که نیاز است مستندسازی شوند.

وی تاکید کرد: این مستندسازی باید به گونه ای باشد که روایتگری در آن ها اتفاق بیفتد و سایر مجموعه ها نیز از آن ها الگوبرداری کنند.

وی با تاکید بر اینکه توفیقات بنگاه های اقتصادی در خودکفایی باید روایت شود، افزود: باید تلاش کنیم تا نقاطی که باعث غرور می شود را اشاعه دهیم تا امیدواری در جامعه افزایش پیدا کند.

چکشیان گفت: کلید همه قفل ها نگاه امیدوارانه به آینده است و اگر دشمن بتواند نگاه ناامیدی را در جامعه مسلط کند، متضرر خواهیم شد.

وی جهاد تبیین در روایت پیشرفت را نکته کلیدی در افزایش امید آفرینی دانست و ادامه داد: البته جهاد تبیین به معنای امید واهی نیست بلکه باید منطبق بر واقعیت ها باشد و از راه عظیم طی شده در گذشته تا رسیدن به جایگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربیات خودکفایی مجموعه های کارگری «روایتگری» شود

تجربیات خودکفایی مجموعه های کارگری «روایتگری» شود