مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 11:002024-01-13سياسي

سرنوشت کتابخانه مرکزی بندرعباس پس از 15 سال به کجا رسید؟


کتابخانه مرکزی بندرعباس که از سال 87 ساخت آن آغاز شده هنوز کامل نشده است و چشم انتظار سفر رییس جمهور برای اعتبارات حمایتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فرشاد محمدی مدیرکل کتابخانه های هرمزگان امروز در خصوص شرح اقدامات انجام شده طی 6 ماهه مدیریت خود در اداره کل کتابخانه های استان بیان داشت: اداره کل کتابخانه های استان در کار احداث پروژه ها نیست و صرفاً بهره برداری از کتابخانه ها را به عهده دارد اما در این شش ماهه گذشته به جد پیگیر احداث و تأمین اعتبار برای این پروژه بوده ایم.

وی افزود: پیگیری تکمیل کتابخانه مرکزی بندرعباس از مصوبات دور دوم سفر ریاست جمهوری وقت به استان هرمزگان بوده که کار ساخت آن از سال 1387 آغاز گردیده و مقررشده بود طی مدت 36 ماه به بهره برداری برسد که باگذشت حدود 15 سال و صرف اعتباری بالغ بر 400 میلیارد ریال هنوز تکمیل نشده است و 660 میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل نیاز دارد.

  مدیرکل کتابخانه های هرمزگان افزود: طی ماه های گذشته تکمیل پروژه فوق در کوتاه ترین زمان ممکن یکی از اولویت های اصلی کاری قرارگرفته است و طی 4 ماه، اعتبارات ذیل جهت تکمیل کتابخانه مصوب گردیده است.

مقررشده مبلغ 250 میلیارد ریال از محل مسئولیت اجتماعی وزارت نفت جهت خرید سیستم های سرمایشی این مجتمع پرداخت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت کتابخانه مرکزی بندرعباس پس از 15 سال به کجا رسید؟

سرنوشت کتابخانه مرکزی بندرعباس پس از 15 سال به کجا رسید؟