مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 14:202024-01-16اقتصادي

مدیرکل منابع طبیعی کرمانشاه: صادرات زغال به خارج از استان نداریم


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه گفت: قاچاق زغال و قطع چوب در راستای افزایش توسعه اراضی کشاورزی در قسمت های محدودی از استان را کتمان نمی کنیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، ماشاالله کولانی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران استان، اظهار کرد: منابع طبیعی با توجه به نقش آن در سلامت مردم، تولید اکسیژن، تلطیف هوا و حفاظت از آب و خاک از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی از لورانتوس(گیاه نیمه انگلی) به عنوان مهمترین عامل تهدید کننده درختان بلوط یاد کرد و افزود: سودجویان نیز که به راحتی منابع طبیعی، جنگل ها و مراتع را تخریب می کنند، از دیگر عوامل تهدیدکننده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه با بیان اینکه با هوشیاران همکاران و نیروی انتظامی قاچاق چوب در استان ساماندهی شده است، افزود: قاچاق زغال و قطع چوب در راستای افزایش توسعه اراضی کشاورزی در قسمت های محدودی از استان را کتمان نمی کنیم، اما به آن صورتی نیست که صادرات زغال به خارج از استان داشته باشیم؛ حتی از استان های دیگر واردات زغال هم داریم.

وی تصریح کرد: البته باید با آموزش افزایش سطح تولید را جایگزین افزایش سطح اراضی کنیم تا کمترین صدمه به منابع طبیعی وارد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل منابع طبیعی کرمانشاه: صادرات زغال به خارج از استان نداریم

مدیرکل منابع طبیعی کرمانشاه: صادرات زغال به خارج از استان نداریم