مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 09:402024-01-11سياسي

تاکید نماینده سیستان بر جذب اعتبارات برای توسعه زیرساخت های گردشگری


نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت: جاذبه های تاریخی و فرهنگی موجود در منطقه سیستان بسیار اصیل و ارزشمند است و با تمام توان از طرح هایی که در راستای حراست و صیانت از این میراث فرهنگی و توسعه گردشگری در منطقه باشد حمایت می کنم.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت: جاذبه های تاریخی و فرهنگی موجود در منطقه سیستان بسیار اصیل و ارزشمند است و با تمام توان از طرح هایی که در راستای حراست و صیانت از این میراث فرهنگی و توسعه گردشگری در منطقه باشد حمایت می کنم.

حبیب اله دهمرده امروز پنجشنبه با حضور در اداره کل میراث فرهنگی استان با مدیرکل و معاونین این اداره دیدار و پیرامون طرح های حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی منطقه سیستان و پیگیری زیرساخت های گردشگری منطقه بحث و تبادل نظر کرد.

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: سیستان دارای آثار تاریخی ارزشمند بسیاری است که باید به خوبی از آنها صیانت و حراست کرد و من نیز با تمام توان از طرح هایی که در این خصوص از سوی اداره کل ارائه شود حمایت می کنم اما ضرورت دارد تا با نهایت دقت، سرعت و صداقت و جبران کاستی های گذشته نسبت به اجرایی شدن طرح ها اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید نماینده سیستان بر جذب اعتبارات برای توسعه زیرساخت های گردشگری

تاکید نماینده سیستان بر جذب اعتبارات برای توسعه زیرساخت های گردشگری