مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 03:502024-01-14بين الملل

نیویورک تایمز: اکثر توانمندی یمن در حملات آمریکا آسیب ندید


روزنامه «نیویورک تایمز» بامداد یکشنبه به نقل از مقام های آمریکایی گزارش داد که یافتن اهدافی برای حملات روز جمعه و شنبه در یمن، دشوارتر از چیزی بود که واشنگتن فکر می کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، باوجود ادعاهای آمریکا و انگلیس مبنی بر موفق بودن حملات تجاوزکارانه به پایگاه های نظامی در یمن و از کار افتادن توانمندی ارتش و نیروهای مسلح این کشور برای حمله به کشتی های صهیونیستی در دریای سرخ، گزارش ها اما از کذب بودن این ادعاها حکایت دارد.

روزنامه نیویورک تایمز بامداد یکشنبه به نقل از مقام های آمریکایی گزارش داد که یافتن اهدافی برای حملات روز جمعه و شنبه در یمن، دشوارتر از چیزی بود که واشنگتن فکر می کرد.

مقام های مذکور - که نامشان فاش نشد - به این روزنامه گفتند که بسیاری از قابلیت های نظامی و تهاجمی ارتش یمن پس از حملات هوایی آمریکا و انگلیس، دست نخورده باقی مانده است.

نیویورک تایمز البته برای حفظ وجه آمریکا تا حدودی، مدعی شد که فقط تقریبا 20 درصد قابلیت های موشکی و پهپادی ارتش و نیروهای مسلح یمن در این حملات از بین رفته است.

مقام های آمریکایی در توضیح دشوار بودن شناسایی اهداف نظامی در یمن، به این روزنامه گفتند که سال ها غفلت سازمان های جاسوسی آمریکا و متحدانش از جنبش مقاومت انصارالله و عدم جمع آوری اطلاعات، با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیویورک تایمز: اکثر توانمندی یمن در حملات آمریکا آسیب ندید

نیویورک تایمز: اکثر توانمندی یمن در حملات آمریکا آسیب ندید