مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 13:202024-01-17سياسي

آخرین تحولات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا


دونالد ترامپ روز دوشنبه در اولین رقابت ریاست جمهوری 2024 جمهوری خواهان در آیووا پیروزی قاطعانه ای را به دست آورد و با وجود مشکلات حقوقی فراوان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، یورونیوز در گزارشی نوشت: دونالد ترامپ، رییس جمهور پیشین آمریکا، با پیروزی در انتخابات مقدماتی جمهوریخواهان برای ریاست جمهوری در ایالت آیووا، تسلط خود بر این حزب را ثبیت کرد.

اما اولویت ها و ویژگی های مدنظر رای دهندگان برای انتخاب نامزد محبوب خود چه است؟ بر اساس یک نظرسنجی، اکثر اعضای حزب جمهوریخواه معتقدند که حتی اگر دونالد ترامپ به جرمی محکوم شود، باز هم او تنها کسی است که برای کاخ سفید مناسب است.

نظرسنجی روز دوشنبه نشان داد که اکثر جمهوری خواهان حاضر در گردهمایی خصوصی اعضای حزب جمهوری خواه در ایالت آیووا که برای تعیین نامزد اصلی حزب برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گرد آمده بودند، معتقدند که حتی اگر دونالد ترامپ به جرمی محکوم شود، باز هم او است که برای کاخ سفید مناسب است.

بر اساس این نظرسنجی که پیش از شروع جلسه انجام شده است، حدود دو سوم از جمهوری خواهان حاضر در این گردهمایی درون حزبی، اعلام کردند که باور ندارند جو بایدن، رییس جمهوری فعلی ایالات متحده از حزب دموکرات، توانسته باشد به طور قانونی در انتخابات 2020 پیروز شده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین تحولات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

آخرین تحولات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا