مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 21:002024-01-13حوادث

عاشقی هوس آلود!


وقتی در خلوت خودم به گذشته نظر می افکنم تازه می فهمم که مسیر مهر و عاطفه مادری را به اشتباه رفته ام؛ چراکه همواره به پسرم در ظاهر بی مهری می کردم تا او را ادب کنم، اما نمی دانستم با این کار فرزندم به جست و جوی محبت در خارج از خانه می رود و اکنون قصد دارد با زن مطلقه ای ازدواج کند که .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، این ها بخشی از اظهارات زن میان سالی است که مدعی بود پسر 21 ساله اش دچار عشقی هوس آلود شده و زندگی را به کام خانواده اش تلخ کرده است.

او درباره این ماجرا به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری مصلای مشهد گفت:پسر بزرگم تا مقطع راهنمایی تحصیل کرد و بعد از آن به خوشگذرانی و تفریح با دوستانش پرداخت و درس  و مدرسه را کنار گذاشت.

همسرم نیز به حقوق بازنشستگی اکتفا کرد و خانه نشین شد.

در این شرایط من فقط به تربیت صحیح دختر نوجوانم متمرکز شده بودم تا خدای ناکرده در فضاهای مجازی به روابط غیراخلاقی روی نیاورد، اما از پسرم غفلت کردم؛ چراکه معتقد بودم او پسر است و درجامعه آسیب نمی بیند.

آن قدر در خانه سخت گیری می کردم که حتی حاضر نبودم در برابر فرزندانم به همسرم ابراز علاقه کنم تا مبادا فرزندانم با این صحنه های عاشقانه روبه رو شوند، حتی وقتی متوجه رفتارهای زشت یا غیراخلاقی پسرم می شدم با او قهر می کردم و تا مدتی از ابراز مهر و عاطفه مادری به ظاهر خودد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاشقی هوس آلود!

عاشقی هوس آلود!