مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 15:102023-12-28سياسي

مکتب حاج قاسم، سدی نفوذ ناپذیر در برابر تهدیدهای دشمن است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی از مکتب حاج قاسم به عنوان سدی نفوذ ناپذیر در برابر تهدیدهای دشمن یاد کرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی از مکتب حاج قاسم به عنوان سدی نفوذ ناپذیر در برابر تهدیدهای دشمن یاد کرد.

سبدمحمدرضا طالبی، امروز 7 دی در جلسه گرامیداشت سالگرد شهادت سردار شهید جبهه مقاومت اسلامی حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: حاج قاسم دارای شخصیتی کم نظیر در جهان اسلام بود و مقام معظم رهبری از اولین روزهای شهادت این شهید بزرگوار بر راه اندازی مکتب حاج قاسم در جهان اسلام تأکید داشتند.

وی با اشاره به اینکه مکتب حاج قاسم، سدی نفوذ ناپذیر در برابر تهدیدهای دشمن است، افزود: دشمن از مکتب حاج قاسم بیشتر از خود سردار سلیمانی می ترسد و دشمن نمی دانست که با شهادت حاج قاسم در جهان اسلام چه اتفاقی خواهد افتاد.

معاون استاندار با بیان اینکه دشمن بعد از شهادت سردار سلیمانی، از این کار خود پشیمان شد، افزود: سردار سلیمانی تربیت یافته مکتب عاشورا بود و مکتب حاج قاسم با صیانت از شعائر اسلامی و انقلابی، تهدیدی برای دشمن است.

به گفته وی؛ علاوه بر اینکه مکتب حاج قاسم را باید به درستی بشناسیم، بایستی آن را به جوانان و نوجوانان هم به خوبی بشناسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب حاج قاسم، سدی نفوذ ناپذیر در برابر تهدیدهای دشمن است

مکتب حاج قاسم، سدی نفوذ ناپذیر در برابر تهدیدهای دشمن است