مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 15:502024-01-06حوادث

قتل در مهمانی شبانه


رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی در شمال تهران به جرم قتل یک جوان 28 ساله خبر داد و گفت: قاتل و مقتول با حضور در مهمانی شبانه با هم درگیری لفظی پیدا کرده بودند که کار به قتل انجامید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سردار کارآگاه علی ولی پور گودرزی، رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اشاره به این مطلب، اظهار داشت: با دریافت خبری مبنی بر فوت مشکوک جوانی 28 ساله به نام محسن ، موضوع در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی های اولیه آثار جراحتی عمیق در سمت چپ سینه متوفی مشاهده شد که این موضوع باعث شد کارآگاهان با فرضیه قتل به پرونده نگاه کرده و موضوع را به شکل و شیوه ای دیگر مورد تحقیق و تفحص قرار دهند.

وی افزود: در تحقیقات بعدی مشخص شد که متوفی به خاطر مداخله در یک درگیری و دفاع از جان یک دختر نوجوان مورد ضرب و جرح از سوی فردی مزاحم قرار گرفته و به خاطر جراحات وارده به قتل رسیده است.

سردار گودرزی، تصیرح کرد: با توجه به حساسیت موضوع، دختری که در درگیری و نزاع مذکور حضور داشت شناسایی شده و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد و در توضیحات خود عنوان داشت که شب حادثه در یک مهمانی حضور داشته که از سوی فردی که حالت طبیعی نداشته درگیری لفظی پیدا می کند در ادامه مقتول نیز که م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل در مهمانی شبانه

قتل در مهمانی شبانه