مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 16:352024-01-16اقتصادي

برنج های مانده روی دست شالی کاران خرید توافقی شد


به گفته دبیر انجمن تولید و تامین کنندگان برنج، محصول شالی کاران داخلی که روی دستشان باقی مانده بود، با هماهنگی انجمن و وزارت جهاد کشاورزی، خرید توافقی و همین محصولات در نهایت برای تنظیم بازار داخلی استفاده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مسیح کشاورز، دبیر انجمن تولید و تأمین کنندگان برنج با بیان اینکه به دولت پیشنهاد شده است ارز واردات برنج به تالار دوم برود، اظهار داشت: توقف مقطعی واردات برنج در سال 1400 قیمت این محصول را 300 درصد افزایش داد اما اکنون قیمت ها به ثبات رسیده است به طوری که هر کیلوگرم برنج هاشمی، امروز حدود 80 هزار تومان به فروش می رسد.

وی افزود: از سویی محصول کشاورزان داخلی که روی دستشان باقی مانده بود با هماهنگی انجمن و وزارت جهاد کشاورزی خرید توافقی شد و همین محصولات در نهایت برای تنظیم بازار داخلی استفاده شد.

دبیر انجمن انجمن تولید و تأمین کنندگان برنج ایران ادامه داد: برخی اظهار نظرهای غیر کارشناسی که حتی توسط برخی از نمایندگان مجلس انجام شده است می تواند منجر به بر هم خوردن بازار این محصول در کشور شود، به طوری که یکی از نمایندگان در حالی اعلام کرده بود که 3 میلیون تن برنج در کشور تولید شده است که وزارت جهاد کشاورزی این رقم را 2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنج های مانده روی دست شالی کاران خرید توافقی شد

برنج های مانده روی دست شالی کاران خرید توافقی شد