مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 21:352024-01-20سياسي

نشست نقد و بررسی کتاب «دانش در مصاف» در گیلان برگزار شد


نخستین نشست از پنجمین دوره طرح ملی فصل سخن با رویکرد نقد و بررسی کتاب «دانش در مصاف» به همت انتشارات سازمان جهاددانشگاهی استان گیلان امروز در پژوهشکده گیلان شناسی برگزار شد.

- ایسنا/گیلان نخستین نشست از پنجمین دوره طرح ملی فصل سخن با رویکرد نقد و بررسی کتاب دانش در مصاف به همت انتشارات سازمان جهاددانشگاهی استان گیلان امروز در پژوهشکده گیلان شناسی برگزار شد.

نخستین نشست از پنجمین دوره طرح ملی فصل سخن با رویکرد نقد و بررسی کتاب دانش در مصاف به همت انتشارات سازمان جهاددانشگاهی استان گیلان با حضور دانشجویان و اساتید امروز، 30 دی ماه در پژوهشکده گیلان شناسی برگزار شد.

در این نشست محمود رنجبر، دانشیار دانشگاه گیلان و نادیا ره، محقق و دانشجوی دکترای تاریخ و حسین ادهمی، پژوهشگر و دانشجوی دکترای زبان و ادبیات فارسی به تحلیل کتاب دانش در مصاف(تاریخ شفاهی حضور جهاددانشگاهی در دوران دفاع مقدس) اثر سیدحمیدرضا رئوف پرداختند.

کتاب دانش در مصاف در چهارچوپ پروژه تاریخ شفاهی جهاددانشگاهی در دوران مقدس به همت سازمان ترویج مطالعه و نشر این نهاد تهیه و تدوین شده، به بررسی نقش و عملکرد تعدادی از واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی در دوران دفاع مقدس پرداخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست نقد و بررسی کتاب «دانش در مصاف» در گیلان برگزار شد

نشست نقد و بررسی کتاب «دانش در مصاف» در گیلان برگزار شد