مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 11:302023-12-25اقتصادي

اجرای احکام پرونده های قاچاق کالا و ارز با هماهنگی و وحدت دنبال شود


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی بر لزوم هماهنگی و وحدت در اجرای احکام پرونده های قاچاق کالا و ارز تاکید کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی بر لزوم هماهنگی و وحدت در اجرای احکام پرونده های قاچاق کالا و ارز تاکید کرد.

محبوب علیلو در کارگروه نظارتی بند چ ماده 11 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه کالاهای قاچاق ورودی برای تولیدات داخلی سمی و خطرناک است، اصل پیشگیری را در مبارزه با قاچاق کالا و ارز مهم و ضروری برشمرد.

وی مرحله اجرای حکم را مهمترین مرحله دادرسی عنوان کرد و گفت: مهمترین مشکل در رابطه با پرونده های مربوط به قاچاق کالا و ارز عدم دسترسی به محکومان و توقیف اموال آن ها در مرحله اجرای احکام است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی، ادامه داد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اجرای قاطعانه احکام قضایی باید در مراحل اولیه تشکیل پرونده ضابطان قضایی به گونه ای عمل شود که در اجرای احکام دچار مشکل نشویم.

وی هدف از تشکیل این کارگروه را نظارت بر تسریع در اجرای احکام کیفری دادسرا و تعزیرات حکومتی در رابطه با پرونده های قاچاق کالا و ارز دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای احکام پرونده های قاچاق کالا و ارز با هماهنگی و وحدت دنبال شود

اجرای احکام پرونده های قاچاق کالا و ارز با هماهنگی و وحدت دنبال شود