مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 17:552024-01-06سياسي

لزوم هم افزایی موسسات قرآنی ملی و بین المللی


رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در همایش بین المللی رسالات الله بر لزوم هم افزایی موسسات قرآنی ملی و بین المللی تاکید کرد.

- رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در همایش بین المللی رسالات الله بر لزوم هم افزایی موسسات قرآنی ملی و بین المللی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین ایمانی پور، امروز( 16 دی ماه) در نخستین همایش بین المللی قرآنی رسالات الله که با حضور 10 کشور در دانشکده الهیات دانشگاه تهران برگزار شد با تشکر از همکاری دانشگاه تهران در برگزاری این همایش با اشاره به اتفاقاتی که در غزه ارخ داده گفت :امروزه در غزه شاهده حوادثی هستیم که دل هر انسانی را به رنج می آورد.

هیچ موقع تا این اندازه رژیم صهیونیستی به خاطر جنایت هایی که داشته در جهان بین الملل رسوایی را برای خود به ارمغان نیاورده است .

رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی اظهار کرد: قرآن یک پیام جهانی دارد و در قرآن صحبت از پیام و ابلاغ است و این فرمایشات قرآن در خصوص ابلاغ نشان می دهد قرآن دارای یک پیام جهانی برای همه مردم و در همه اعصار است و لازم است برای رساندن این پیام در چارچوبی که امروزه به آن دیپلماسی قرآنی گفته می شود این پیام را ابلاغ کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم هم افزایی موسسات قرآنی ملی و بین المللی

لزوم هم افزایی موسسات قرآنی ملی و بین المللی