مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 17:002024-01-15بين الملل

گزارش مقاومت فلسطین از عملیات های 48 ساعت گذشته


مقاومت فلسطین به مقابله با عملیات های نفوذ نیروهای رژیم اشغالگر به نوار غزه در محورهای مختلف ادامه داده و تصاویری از عملیات های خود را منتشر کرد.

- مقاومت فلسطین به مقابله با عملیات های نفوذ نیروهای رژیم اشغالگر به نوار غزه در محورهای مختلف ادامه داده و تصاویری از عملیات های خود را منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گردان های مقاومت ملی، شاخه نظامی جبهه دموکرات آزادسازی فلسطین امروز (دوشنبه) نتایج عملیات های 48 ساعت گذشته خود در مقابله با اشغالگران در محورهای غزه را اعلام و تایید کرد که پنج خودروی آنها منهدم شده و بیش از 15 افسر و سرباز آن کشته و زخمی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه خبری المیادین، ابوخالد، سخنگوی نیروهای شهید عمر القاسم با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: رزمندگان در تل الهوی واقع در جنوب غرب نوار غزه، یکی از جنگنده های اسراییل را که در حال بمباران خانه های غیرنظامیان و پناهگاه ها بود، هدف قرار دادند.

نیروهای یگان توپخانه نیز نقطه استقرار خودروهای نظامی در اطراف پایگاه نظامی ملکه در شرق محله الزیتون شهر غزه را با چند خمپاره کالیبر 120 هدف قرار دادند.

بر اساس این بیانیه، نیروهای شهید عمر القاسم در منطقه مرکزی خان یونس در جنوب نوار غزه به مقابله خود با اشغالگران ادامه دادند و توانستند خودروها و سربازان دشمن را با خمپاره هدف قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش مقاومت فلسطین از عملیات های 48 ساعت گذشته

گزارش مقاومت فلسطین از عملیات های 48 ساعت گذشته