مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 17:552024-01-10اقتصادي

150 میلیارد کالای قاچاق در کامیون


جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در بازرسی از یک دستگاه کامیون انواع کالای قاچاق به ارزش 150 میلیارد ریال کشف کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سردار یوسف ملک زاده بیان کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان هنگام کنترل محور مواصلاتی فسا-شیراز به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان کرد: ماموران در بازرسی از این کامیون انواع کالای قاچاق شامل لوازم خانگی، لوازم یدکی خودرو، چمدان، پتو، تفنگ بادی و.

که خارجی و قاچاق بود را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را 150 میلیارد ریال برآورد کردند، عنوان داشت: در این خصوص راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

دستگیری اراذل و اوباش چاقو به دست در شیراز فرمانده انتظامی شیراز گفت: اراذل و اوباشی که ضمن درگیری و اخلال در نظم عمومی باعث نارضایتی شهروندان شده بود در عملیات پلیس این شهرستان دستگیر شد.

سرهنگ فرج شجاعی بیان کرد: در پی اعلام گزارش هایی از شهروندان مبنی بر درگیری، ایجاد مزاحمت و اخلال در نظم عمومی فردی اراذل و اوباش در خیابان زند این شهرستان و همچنین قدرت نمایی همراه با ایجاد رعب و وحشت و چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 میلیارد کالای قاچاق در کامیون

150 میلیارد کالای قاچاق در کامیون