مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 10:502024-01-18اجتماعي

چهارمحالی ها امسال چند روز هوای پاک داشتند؟


مدیر کل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 41 روز هوای پاک، 204 روز قابل قبول و 7 روز ناسالم برای گروه های حساس در این استان گزارش شده است.

- سعید یوسف پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: برنامه های فرهنگی و آموزشی متعددی به مناسبت هفته هوای پاک با شعار هوای پاک، مسؤول پاسخگو، شهروند مسؤول، توسط ادارات حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری اجرا می شود.

مدیر کل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون وضعیت کیفی هوای استان شامل 41 روز هوای پاک، 204 روز قابل قبول و 7 روز ناسالم برای گروه های حساس گزارش شده است.

وی ادامه داد: طبق روزشمار ارسالی هفته پاک از سازمان حفاظت محیط زیست کشور، 27 دی ماه روز توسعه و نوسازی ناوگان عمومی نامگذاری شده است، در این راستا اداره کل حفاظت محیط زیست استان با همکاری شهرداری شهرکرد و به منظور کاهش استفاده از خودروهای شخصی فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی شهرکرد را رایگان اعلام کرد.

یوسف پور افزود: همچنین جلسه ای در راستای بررسی وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی شهرکرد و وضعیت خودروهای فرسوده برگزار شد.

 وی عنوان کرد: اداره کل حفاظت محیط زیست استان وبینار ملی با عنوان اثرات گازهای گلخانه ای در تغییر اقلیم و روش های کاهش آن برای مدیران، کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمحالی ها امسال چند روز هوای پاک داشتند؟

چهارمحالی ها امسال چند روز هوای پاک داشتند؟