مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 15:102023-12-29سياسي

رییس مجمع تشخیص مصلحت: انسان های با بصیرت در فتنه ها سر وقت و درست تصمیم می گیرند


رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به سالروز گرامیداشت نهم دی روز بصیرت اشاره کرد و گفت: فتنه ها در جوامع پشت سر هم می آیند و مهم این است که انسان ها بصیرت داشته و بتوانند سر وقت و درست تصمیم بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نوشهر، آیت الله صادق آملی لاریجانی در خطبه های نماز جمعه چالوس ضمن گرامی داشت یاد سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی و همچنین سردار قدس سردار سرتیپ سید رضی موسوی اظهار کرد: از خداوند می خواهیم قلوب ما را به اموار معرفت، محبت خود و اهل بیت هر روز بیش از پیش منور بفرماید.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نخستین نکته توصیه حق متعال است که بخشی از آیه سوره جمعه است و ما هم امر شده ایم به ذکر حق التعالی به کثرت و اینکه زیاد یاد حق التعالی کنیم.

وی افزود: آن چیزی که برای مان باقی می ماند ذکر و حق به تمام معنا و بعد تقوای الهی است که در آیات متعدد قرآنی سفارش شده است، گفت: یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَلْتَنْظُرْ نَفْسٌ مَا قَدَّمَتْ لِغَدٍ وَاتَّقُوا اللَّهَ إِنَّ اللَّهَ خَبِیرٌ بِمَا تَعْمَلُونَ  در یک آیه در ایات پایانی شوره حشر دو بار ما را امر به تقوا کردند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به آیه وَلْتَنْظُرْ نَفْسٌ مَا قَدَّمَتْ لِغَدٍ اشاره و بیان کرد: اگر به این یک جمله عمل کنیم برای سعادت همه ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مجمع تشخیص مصلحت: انسان های با بصیرت در فتنه ها سر وقت و درست تصمیم می گیرند

رییس مجمع تشخیص مصلحت: انسان های با بصیرت در فتنه ها سر وقت و درست تصمیم می گیرند