مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 15:552023-12-30فرهنگي

علت تأخیر ساخت فیلم سینمایی «فاتحان اروند» چیست؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فرهاد فداکار اظهار کرد: باتوجه به تغییر لوکیشن که قرار است در بندرعباس انجام شود، هماهنگی با نیروی دریایی ارتش در حال انجام است، - کارگردان فیلم سینمایی فاتحان اروند درباره آخرین وضعیت ساخت این فیلم، تأخیر در آغاز فیلمبرداری آن را به دلیل عدم تأمین بودجه و تغییر لوکیشن اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فرهاد فداکار اظهار کرد: باتوجه به تغییر لوکیشن که قرار است در بندرعباس انجام شود، هماهنگی با نیروی دریایی ارتش در حال انجام است، همچنین شرایط اسکان گروه برای 15 جلسه فیلمبرداری در بندرعباس باید فراهم می شد.

وی افزود: ابتدا قرار بود فیلمبرداری بخشی از تمرینات گردان غواص در سد بافت انجام شود، اما به دلیل عقب افتادن فیلمبرداری و رسیدن فصل زمستان و سردی هوا، به بندرعباس انتقال پیدا کرد.

همچنین خود گردان 410 غواص نیز در سال 64 بخشی از تمرینات غواصی خود را ساحل نیروی دریایی ارتش انجام داده اند لذا لوکیشن بندرعباس انتخاب شد.

فداکار درباره انتخاب بازیگران این پروژه سینمایی گفت: شاکله بازیگران بومی تمام شده و آن ها در حال گذراندن تمرینات شنا و غواصی هستند و برای دو نقش نیز از بازیگران مطرح استفاده خواهیم کرد که هنوز با کسی به توافق نهایی نرسیده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت تأخیر ساخت فیلم سینمایی «فاتحان اروند» چیست؟

علت تأخیر ساخت فیلم سینمایی «فاتحان اروند» چیست؟