مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 14:062024-01-18اقتصادي

راه اندازی زنجیره تولید گوشت مرغ در اردبیل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حامد عاملی ظهر امروز در یکصد و هیجدهمین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی که در محل اتاق بازرگانی اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: ما در یک رقابت اقتصادی شدید در منطقه مواجه هستیم و حفظ جایگاه و ارتقای وضعیت اقتصادی مستلزم تلاش همگانی است.

وی با اشاره به اینکه دولت و دستگاه قضا همراه و حامی تولیدکنندگان و سرمایه گذاران است، افزود: مانع تراشی برای هر سرمایه گذار و موکول کردن هر سرمایه گذاری به آینده، جامعه و مردم را متضرر می کند؛ ضرورت دارد که تمامی دستگاه های اجرایی با پرهیز از مانع تراشی در جهت توسعه سرمایه گذاری و حمایت از سرمایه گذار اقدام کنند.

استاندار اردبیل با تاکید بر راه اندازی زنجیره تولید، گفت: اردبیل با دارا بودن ظرفیت های بالای تولیدی در زمینه پرورش انواع طیور و تخم مرغ و کشتارگاه های مربوطه می تواند با راه اندازی زنجیره تولید گوشت مرغ و تخم مرغ گامی مهم در راستای ارتقای بهره وری بردارد.

عاملی با ابراز امیدواری از راه اندازی زنجیره تولید گوشت مرغ و تخم مرغ در اردبیل، تصریح کرد: تولید مرغ مادر در کشور سال های متمادی وابسته به کشورهای غربی بود که با راه اندازی زنجیره تولید گوشت مرغ  شامل جوجه کشی، پرورش مرغ مادر، فارم گوشتی، کارخانه خوراک دام و کشتارگاه در کشور این وابستگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی زنجیره تولید گوشت مرغ در اردبیل

راه اندازی زنجیره تولید گوشت مرغ در اردبیل