مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 13:302023-12-23ورزشي

مشکلات شهرستان سقز با حضور استاندار کردستان بررسی شد


مشکلات حوزه های مختلف شهرستان امروز با حضور استاندار، فرماندار سقز و جمعی از مدیران کل ادارات و دستگاه ها در استانداری بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، جلسه بررسی مشکلات شهرستان سقز صبح امروز با حضور استاندار کردستان و جمعی از مدیران دستگاه ها در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد.

تکمیل پروژه هتل ورزش شهرستان سقز، ساخت مجتمع عالی سلامت این شهرستان، مشکلات مسکن، شهرک صنعتی، صدور سند روستایی و رفع تداخلات و مشکلات حوزه آبرسانی این شهرستان از جمله مواردی بود که مورد بررسی قرار گرفت.

فرماندار سقز در ابتدای این جلسه به مشکلات پروژه هتل ورزش شهرستان سقز اشاره کرد و گفت:  این پروژه با پیشرفت 90 درصدی اکنون تکمیل آن با مشکل مواجه شده است و اعتبار تخصیصی کاهش یافته است.

 جعفر توان با اشاره به اینکه برای شروع مجدد این پروژه   نیازمند 10 میلیارد تومان اعتبار هستیم، افزود: عدم تکمیل این هتل ورزش باعث از دست دادن مسابقات مهم کشوری شده است.

وی در ادامه به اقدامات حوزه علوم پزشکی این شهرستان نیز گریزی زد و گفت: در دو سال گذشته 51 پزشک متخصص و فوق تخصص به این شهرستان اعزام شده اند.

توان با بیان اینکه در حال حاضر مکان مناسبی برای مجتمع سلامت با مشکل مواجه هستیم و درخواست داریم تامین اجتماعی در خصوص تامین فضای مناسب ما را م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات شهرستان سقز با حضور استاندار کردستان بررسی شد

مشکلات شهرستان سقز با حضور استاندار کردستان بررسی شد