مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 15:162024-01-05سياسي

امام جمعه بندرعباس: جنایت کرمان کار صهیونیست ها است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان بندرعباس، اظهار داشت: مصیب سخت و جانکاه حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را به مردم شریف ایران اسلامی تسلیت عرض می کنم.

وی افزود: کشتن مردم بی گناه اوج قساوت قلب و ناجوانمردی است که از انسان های کنج اندیش مانند صهیونیست ها و اربابانشان بر می آید و به مردم آدرس غلط داعش را ندهند پشت پرده این ماجرا آمریکا و اسراییل است.

خطیب جمعه بندرعباس ادامه داد: طراحی و برنامه ریزی این کارها، صهیونیست ها هستند چون که از مقاومت سیلی سختی خوردند و با این قبیل کارهای ددمنشانه به دنبال تسلی خاطر و اینگونه از بی گناه انتقام می گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده عنوان کرد: قدرت شما در غزه کشتن کودکان و زنان بی گناه است و در میدان مبارزه در گل گیر کرده اند و جنس شما از ناپاکی است.

غربی ها به دنبال گسترش فساد در جوامع اسلامی هستند وی همچنین اظهار کرد: توطئه کشف حجاب که بنیان آن از حکومت نظامی و چماق به دست رضاخان آغاز شد که چادر را از سر زن ایرانی بیرون آوردند یک توطئه انکلیسی است که در زمان قاجاریه علمای اسلام اجازه این کار را ندادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بندرعباس: جنایت کرمان کار صهیونیست ها است

امام جمعه بندرعباس: جنایت کرمان کار صهیونیست ها است