مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 10:402024-01-20اجتماعي

تأکید رییس پلیس راهور فراجا بر افزایش ایمنی خودروهای داخلی


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور بر افزایش ایمنی در راهسازی و ساخت خودروها برای جبران خطای انسانی تاکید کرد.

- ایسنا/البرز رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور بر افزایش ایمنی در راهسازی و ساخت خودروها برای جبران خطای انسانی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سید تیمور حسینی روز شنبه 30 دی ماه در بازدید از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در کرج اظهار کرد: یکی از مولفه های پررنگ در سیستم ترافیک، خودروها هستند که در حوزه ایمنی و حفظ جان انسان ها و محیط زیست زیان بار تلقی می شوند و باید در طراحی خودروها به آن توجه ویژه شود.

این مسئول ادامه داد: از صنعت خودرو انتظار می رود تا در بخش های سیستم ایمنی فعال (جلوگیری از وقوع تصادف) و سیستم ایمنی غیرفعال (حفظ جان انسان ها در صورت وقوع تصادف)، عملکرد کافی را داشته باشند.

وی اضافه کرد: ایمنی خودروها باید تا حد امکان ارتقا یابد و از وزارت صنعت، معدن و تجارت خواستاریم تا حمایت های بیشتر را برای راه اندازی و ارتقا مرکز تست تصادف داشته باشد.

وی بر حمایت از تولیدات داخلی در صنعت خودرو تاکید کرد و گفت: سرمایه گذاری در راستای کاهش ترافیک و افزایش ایمنی نه تنها هزینه محسوب نمی شود، بلکه می توان آن را نوعی بازگشت سرمایه دانست و امیدواریم بتوانیم به مرور شاهد ارتقای کیفیت خودروها باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید رییس پلیس راهور فراجا بر افزایش ایمنی خودروهای داخلی

تأکید رییس پلیس راهور فراجا بر افزایش ایمنی خودروهای داخلی