مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 10:262024-01-04سياسي

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه های خراسان رضوی در محکومیت حادثه تروریستی کرمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، در این بیانیه آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ(آل عمران، 169) دشمنان شرور و جنایتکار ملت ایران، بار دیگر فاجعه آفریدند و جمع زیادی از مردم عزیز را در کرمان و در فضای معطّر مزار شهیدان، به شهادت رساندند.

دست پلید کوردلان از آستین ذلت بیرون آمد و این بار در چهارمین سالگرد شهادت اسطوره و اسوه ایثار و مقاومت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، با خباثت هر چه تمام تعدادی از هموطنان مسلمان را اعم از زن و مرد،کودک و جوان را به خاک و خون کشید.

بدخواهان و دشمنان این ملت ازسر عجز و درماندگی و با هدف دلسرد کردن مردم از آرمان های انقلاب و شهدا دست به این جنایت فجیع زدند تا بار دیگر به جهانیان و مدعیان دروغین حقوق بشر ثابت کنند که به هیچ اصلی از اصول انسانیت پایبند نیستند و نخواهند بود.

بسیج اساتید دانشگاهها و موسسات عالی غیر انتفاعی خراسان رضوی ضمن محکومیت شدید این جنایت تروریستی که مغایر با تمام اصول انسانی و قوانین حقوق بشری است، شهادت هموطنان عزیز را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم، مقام معظم رهبری مردم شهید پرور و ولایت مدار ایران اسلامی و جامعه دانشگاهیان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه های خراسان رضوی در محکومیت حادثه تروریستی کرمان

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه های خراسان رضوی در محکومیت حادثه تروریستی کرمان