مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 18:102024-01-14بين الملل

هدف اسراییل تخلیه غزه و اشغال آن است


رییس کل دادگستری گلستان جنایات غزه را بسیار گسترده و هدفمند بیان کرد و گفت: هدف اسراییل تخلیه غزه است و این نسل کشی بزرگ در طول تاریخ و در یاد مردم جهان به عنوان جنایتی عظیم ثبت خواهد شد.

- ایسنا/گلستان رییس کل دادگستری گلستان جنایات غزه را بسیار گسترده و هدفمند بیان کرد و گفت: هدف اسراییل تخلیه غزه است و این نسل کشی بزرگ در طول تاریخ و در یاد مردم جهان به عنوان جنایتی عظیم ثبت خواهد شد.

حیدر آسیابی عصر امروز ،24 دی ماه در تجمع بزرگ حقوق دانان انقلابی و در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی که در امامزاده عبدالله (ع) گرگان برگزار شد با اشاره به جنایات رژیم کودک کش اسراییل علیه مردم غزه، اظهار کرد: آماری بالغ بر 24هزار نفر شهید و 60 هزار نفر مجروح در صد روز گذشته از این نسل کشی به جای مانده است که حدود 17 هزار نفر از این آمار زنان و کودکان هستند.

وی ضمن محکومیت شدید این نسل کشی، بیان کرد: این افراد در حالیکه در وضعیت دفاع مشروع یعنی دفاع از خاک خود بودند در بیش از 30 بیمارستان و بالغ بر 60 هزار منزل مسکونی مورد هدف قرار گرفته که مهر تاییدی بر نسل کشی علنی رژیم غاصب صهیونیستی است نه فقط جنگ با حماس.

رییس کل دادگستری گلستان جنایات غزه را بسیار گسترده و هدفمند عنوان کرد و گفت: باید توجه داشت در این جنگ بیمارستان، مدرسه و غیر نظامیان هدف قرار گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف اسراییل تخلیه غزه و اشغال آن است

هدف اسراییل تخلیه غزه و اشغال آن است