مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 11:202023-12-22اجتماعي

اجرای محدودیت های یکطرفه در جاده های شمال


رییس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه طی ساعات آینده بر حجم ترافیک در جاده های شمال افزوده می شود، گفت: اعمال محدودیت یک طرفه را در محور کندوان و در محورهای هراز و کیاسر به صورت مقطعی خواهیم داشت.

- یدالله جهان تاب درباره وضعیت ترافیکی و جوی محورهای شمال در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در محور کندوان به صورت مقطعی پرحجم و در محورهای هراز، سوادکوه و کیاسر به صورت روان جریان دارد که طی ساعات آینده بر حجم ترافیک افزوده می شود.

وی درباره اعمال محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمال، افزود: باتوجه به پایان هفته و حضور گردشگران اعمال محدودیت های ترافیکی را در دستور کار داریم که با افزایش حجم ترافیک، بحث اعمال محدودیت های یک طرفه را خواهیم داشت.

رییس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوعیت تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت ها به جز حاملان موادسوختی و فاسد شدنی تا ساعت 24 امروز جمعه از محور هراز ممنوع است.

جهان تاب با بیان اینکه تردد تمامی تریلرها کماکان از محور هراز ممنوع است، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 22 روز جمعه از شمال به جنوب به صورت مقطعی یک طرفه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای محدودیت های یکطرفه در جاده های شمال

اجرای محدودیت های یکطرفه در جاده های شمال