مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 01:202024-01-15ورزشي

جایزه سال THE BEST: انتخاب جنجالی مسی با رای مساوی با هالند!


آرای هالند با مسی برابر شده بود، اما طبق قوانین فیفا، جایزه را بازیکنی می برد که بیشترین رای را از میان کاپیتان های تیم های ملی گرفته باشد.

هالند با گل هایش نقش محوری در سه گانه سیتی داشت - لیونل مسی برای سومین بار، برنده جایزه The Best فدراسیون جهانی فوتبال شد!  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ امشب در لندن مسی یک عنوان انفرادی دیگر را هم برد و در مراسم بهترین بازیکن سال یا همان د بست مهترین جایزه را تصاحب کرد هرچند خیلی ها می گفتند اینبار حقش نبوده است.

  هشتمین دوره از مراسم معرفی برترین های فوتبال جهان توسط فیفا شب گذشته (دوشنبه) در شهر لندن برگزار شد و در آن برترین های فوتبال جهان در بخش بهترین بازیکن زن و مرد، بهترین سرمربی مرد و زن، تیم منتخب مردان، تیم منتخب زنان، بهترین دروازه بان مرد، بهترین دروازه بان زن، زیباترین گل سال و هوادار نمونه سال معرفی شدند.

مراسم معرفی برترین های فوتبال در سال 2023 توسط فدراسیون جهانی فوتبال و با اجرای تیری آنری ستاره سابق تیم ملی فرانسه و باشگاه های آرسنال و بارسلونا برگزار شد.

ابن انتخاب در حالی است که مسی بیشتر سال را در لیگ فوتبال آمریکا گذرانده است اما قهرمانی در جام جهانی قطر به او در ربودن جایزه ای دیگر از امباپه و هالند کمک کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه سال THE BEST: انتخاب جنجالی مسی با رای مساوی با هالند!

جایزه سال THE BEST: انتخاب جنجالی مسی با رای مساوی با هالند!