مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 12:202024-01-07سياسي

در حاشیه هفته فرهنگی بر آستان آفتاب


"این هفته های فرهنگی باید ادامه یابد تا شخصیت امام بیشتر شناسانده شده امیدوارم این هفته فرهنگی در سال های آینده هم ادامه یابد.

هر سال که جلوتر می رویم دریچه هایی از نور و تفکر امام به روی ما گشوده می شود و امیدوارم در سنوات آینده برنامه های پر محتوا تر و هدف مند تر اینجا انجام شود.

" بهنام نظری معاون سیاسی استاندار مرکزی در گفتگو با خبرنگار جماران گفت: امسال دومین سالی است که توفیق داریم در دولت سیزدهم هفته فرهنگی شهرستان خمین با محوریت بر استان آفتاب برگزار می شود.

خورشید انقلاب در شهر خمین متولد شده است مولودش از شهرستان خمین بوده و 18 سال از عمر پربرکتشان را در این شهر زندگی کرده است.

انقلابی هم که امام آن را رهبری کرد، مصدر انقلابی شد که آزاد اندیشان و مستضعفان جهان از آن به نیکی یاد می کنند و بارقه های انقلاب هنوز هم در حال درخشیدن است.

او افزود: یکی از موضوعات مغفول از نظر کارگزاران کشور توجه به جنبه های مختلف انقلاب و صفات بارزی بود که حضرت امام داشت و خیلی به آنها پرداخته نشده است.

در این هفته های فرهنگی تلاش شده است که با ظرفیت های استان و پای کار آوردن مجموعه های مختلف نسل جوان را با امام آشنا کنیم.

چرا که این نسل کمتر توانسته از این آثار، سخنان وموضع گیری های شناخته داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حاشیه هفته فرهنگی بر آستان آفتاب

در حاشیه هفته فرهنگی بر آستان آفتاب