مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 09:152023-12-25اقتصادي

تعطیلی اجباری وزارتخانه های اسراییل به دلیل کسری بودجه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از تایمز اسراییل، کسری بودجه تل آویو در نتیجه جنگ در غزه باعث شده تا مقامات تل آویو به فکر تعطیلی برخی وزارتخانه ها باشند.

- بر اساس این گزارش، وزارت دارایی همچنین کاهش 5 میلیارد شکل (1.

4 میلیارد دلار) از بودجه ایتلافی، حذف یارانه ها بر قیمت بنزین، افزایش مالیات بر سیگار و اخذ مالیات بیشتر در صندوق های مالی را توصیه کرده است.

روز گذشته نیز، پایگاه خبری عبری زبان والا در یادداشتی تحت عنوان آیا اسراییل در باتلاق غزه گرفتار شده است؟ بیان کرد که پس از گذشت دو ماه و نیم جنگ، ظاهراً دیگر حرف زیادی در مورد پیروزی قاطع در جنگ به میان نمی آید.

براساس گزارش این روزنامه عبری زبان، لیست اسامی نظامیان کشته شده اسراییلی هر لحظه طولانی تر می شود، جایگاه حماس نزد افکار عمومی هر لحظه بهتر می شود، نه فقط به خاطر اینکه این جنبش توانست با حمله هفتم اکتبر اسراییل را غافلگیر کند، بلکه به این خاطر که با موفقیت در مقابل این رژیم می جنگد.

همچنین یک افسر اسراییلی در گفتگو با روزنامه وال استریت ژورنال عنوان کرد که سیطره ارتش رژیم صهیونیستی بر خان یونس در جنوب نوار غزه همانند مناطق شمالی، ماه ها به طول خواهد انجامید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی اجباری وزارتخانه های اسراییل به دلیل کسری بودجه

تعطیلی اجباری وزارتخانه های اسراییل به دلیل کسری بودجه