مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 10:252024-01-20سياسي

آغاز پویش «خوبه بدونی» با موضوع انتخابات در یزد


رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان یزد گفت: اطلاع رسانی قوانین و آیین نامه های انتخابات 11 اسفند ماه در قالب پویش خوبه بدونی با مشارکت فرمانداری ها و ادارات استان یزد آغاز شده و تا اسفندماه ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، علی صالحی صبح امروز در جمع برخی خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به آغاز پویش خوبه بدونی در این استان، اظهار کرد: این طرح به منظور آشنایی بیشتر مردم با اختیارات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در حال اجرا است و با همکاری فرمانداری ها و ادارات در اماکن عمومی اجرا می شود.

وی افزود: در ادامه این طرح از هفتم بهمن ماه طرح انقلاب خدمت آغاز می شود و تا هفتم اسفند ماه ادامه خواهد داشت که در این طرح، دستاوردها و خدمات انجام شده در چهل و پنج سال گذشته در دولت های مختلف بیان می شود و فقط به ارائه خدمات این دولت بسنده نشده است.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان یزد گفت: در مرحله سوم طرح سرنوشت یک ملت اجرا می شود و هدف از اجرای این برنامه های تبیینی نیز آشنا کردن اقشار مختلف مردم با قوانین و اختیارت مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است.

صالحی تصریح کرد: سلسله نشست های رسانه ای با مسئولان کمیته های ستاد انتخابات استان نیز آغاز شده و در اولین نشست میزبان خبرنگاران در نشست خبری دبیر ستاد انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پویش «خوبه بدونی» با موضوع انتخابات در یزد

آغاز پویش «خوبه بدونی» با موضوع انتخابات در یزد