مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 15:402024-01-02اقتصادي

نظارت دامپزشکی کرج بر کشتار 6 میلیون قطعه مرغ


کارشناسان و دامپزشکان این اداره در 9 ماهه سال جاری بر کشتار بیش از شش میلیون قطعه مرغ گوشتی، تخمگذار و مادر در کشتارگاه های طیور این شهرستان نظارت کردند.

- ایسنا/البرز رییس اداره دامپزشکی کرج گفت: کارشناسان و دامپزشکان این اداره در 9 ماهه سال جاری بر کشتار بیش از شش میلیون قطعه مرغ گوشتی، تخمگذار و مادر در کشتارگاه های طیور این شهرستان نظارت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فردین حسین زاده روز سه شنبه 12 دی ماه با بیان اینکه در شهرستان کرج دو کشتارگاه صنعتی طیور فعال است، افزود: از ابتدای سال تاکنون طی نظارت های بهداشتی و قرنطینه ای دامپزشکی از طریق استقرار کارشناس دولتی در کشتارگاه ها و حضور مسئولان فنی و بهداشتی مربوطه در محل با کشتار شش میلیون قطعه مرغ زنده، موفق به تولید حدود پنج هزارتن گوشت مرغ برای مصرف خانوار و بیش از هشت هزار تن گوشت مرغ تخمگذار و مادر برای مصارف صنعتی شده ایم.

وی با اشاره به تولید روزانه حدود 30 تن گوشت مرغ برای مصارف صنعتی و 17 تن گوشت مرغ جهت مصرف خانوار در شهرستان کرج، تصریح کرد: برای جابجایی این محموله ها، گواهی حمل بهداشتی - قرنطینه ای به مقصد کشتارگاه های داخل استان صادر شده و در کشتارگاه طیور پس از بازدید بهداشتی دامپزشک کشتارگاه از محموله ارسالی از مرغداری، اجازه کشتار داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت دامپزشکی کرج بر کشتار 6 میلیون قطعه مرغ

نظارت دامپزشکی کرج بر کشتار 6 میلیون قطعه مرغ