مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 12:452023-12-25بين الملل

واکنش کنعانی به تاخیر برخی از کشور های منطقه در صدور ویزا برای ورزشکاران ایرانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در مورد تاخیر در صدور ویزای ورزشکاران توسط برخی کشور های منطقه اظهار داشت: - سخنگوی وزارت امور خارجه به تعلل و تاخیر برخی از کشور های منطقه در صدور ویزا برای ورزشکاران و کاروان های ورزشی ایرانی واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در مورد تاخیر در صدور ویزای ورزشکاران توسط برخی کشور های منطقه اظهار داشت: هماهنگی میان ساختار های ورزشی و سندیکا ها از طریق فدراسیون های ورزشی انجام می شود؛ در بسیاری از موارد اساسا نیازی به ورود وزارت امور خارجه برای انجام چنین هماهنگی هایی نیست و درهمان ساختار ها هماهنگی ها انجام می شود.

وی ادامه داد: در مواردی که احیانا مشکلاتی برای فدراسیون ها پیش آمده و از وزارت امور خارجه درخواست پیگیری شده، ما هیچ گاه در این زمینه تعلل نکردیم و همواره در این زمینه تلاش کردیم کمک حال فدراسیون های ورزشی و وزارت ورزش و جوانان برای تسهیل مبادله و حضور تیم های ورزشی در میادین مختلف باشیم.

کنعانی تاکید کرد: ما و نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران برای صدور روادید برای تیم های ورزشی که عازم سفر به جمهوری اسلامی ایران جهت حضور در مسابقات ورزشی هستند، همواره حداکثر همکاری ها را انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش کنعانی به تاخیر برخی از کشور های منطقه در صدور ویزا برای ورزشکاران ایرانی

واکنش کنعانی به تاخیر برخی از کشور های منطقه در صدور ویزا برای ورزشکاران ایرانی