مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 14:102023-12-30سياسي

پیام وزیر بهداشت به مناسبت سالروز 9دی


وزیر بهداشت به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه 9 دی خطاب به استادان و دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور و عموم مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی، - وزیر بهداشت به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه 9 دی خطاب به استادان و دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور و عموم مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی، پیامی صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام وزارت بهداشت، در پیام دکتر بهرام عین اللهی آمده است: نهم دی، سالروز تجلی بصیرت مردم مؤمن، آگاه، دشمن شناس و روز تجدید میثاق دوباره امت با نظام و انقلاب اسلامی است.

در یوم الله 9 دی، حماسه عظیم و عبرت آموز حضور و بصیرت عمیق ملت ایران در تاریخ پرافتخار کشورمان ماندگار شد.

یادآوری و تکریم این حماسه، پاسداشت عزت ملی، ایثار، بیداری و دشمن شناسی مردم فداکار و بصیر ایران اسلامی است؛ ولایتمدارانی که با احساس مسؤولیت در قبال انقلاب اسلامی و با اعتماد به نصرت الهی، مانع از جولان دشمنان شده و با اندیشه و رفتار انقلابی، حق و باطل را در هوای غبارآلود فتنه از هم تمیز دادند.

در این روز بزرگ، عبرت آموز و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی، از خداوند متعال می خواهیم که رهبر فرزانه انقلاب و ملت شهیدپرور ایران اسلامی را در همه برهه ها و در طی مسیر پیشِ رو مشمول توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام وزیر بهداشت به مناسبت سالروز 9دی

پیام وزیر بهداشت به مناسبت سالروز 9دی