مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 10:302023-12-25ورزشي

نویدِ روزهای روشن برای بسکتبال بانوان


سرمربی تیم بسکتبال بانوان ذوب آهن معتقد است حمایت از یک رشته ورزشی از مقطع پایه، سبب بروز نتایج خوبی می شود.

البته اگر در سطوح بالاتر تیم نداشته باشیم، - ایسنا/اصفهان سرمربی تیم بسکتبال بانوان ذوب آهن معتقد است حمایت از یک رشته ورزشی از مقطع پایه، سبب بروز نتایج خوبی می شود.

البته اگر در سطوح بالاتر تیم نداشته باشیم، قطعا رده های پایه نیز انگیزه ای برای کار کردن نخواهند داشت که به موانعی چون کمبود اسپانسر و حامی مالی باز می گردد.

وضعیت بسکتبال به ویژه در بخش بانوان در چند سال اخیر به مراتب بهتر از چند سال گذشته شده که نشان دهنده دیده شدن بازی ها و ارتقای سطح کیفی بازی ها و پوشش دهی رسانه ای است.

به علاوه، در فصل جاری تیم بسکتبال بانوان ذوب آهن نیز با ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته است.

از این رو، ایسنا با فرحناز شمس، سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن گفت وگو کرده است که در ادامه می خوانید: کیفیت و سطح بازی ها در این دوره از مسابقات را چطور ارزیابی می کنید؟ تعداد تیم های مدعی قهرمانی در لیگ امسال نسبت به سال های گذشته بالاتر است، ولی با توجه به اینکه شیوه قرعه کشی متفاوت شده، مقداری توازن تیم های مدعی با جایگیری در جدول بر هم خورده است اما زمانی که این تیم ها در مقابل یکدیگر قرار گیرند، جذابیت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نویدِ روزهای روشن برای بسکتبال بانوان

نویدِ روزهای روشن برای بسکتبال بانوان