مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 11:502024-01-20فرهنگي

اعلام فراخوان دعوت از رسانه ها برای حضور در جشنواره بین المللی موسیقی فجر


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی جشنواره موسیقی فجر، فراخوان ثبت نام رسانه های دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شامل (خبرگزاری ها، - فراخوان ثبت نام اصحاب محترم رسانه برای حضور و پوشش خبری سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر اعلام شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی جشنواره موسیقی فجر، فراخوان ثبت نام رسانه های دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شامل (خبرگزاری ها، سایت های حوزه موسیقی، روزنامه ها، مجلات تخصصی موسیقی، رسانه های خارجی فعال در ایران) و شبکه های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برای حضور و پوشش خبری رویداد های سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر منتشر شد.

فعالان این حوزه از 1 بهمن ماه تا هفتم بهمن ماه فرصت دارند جهت ثبت نام اولیه با مراجعه به سایت جشنواره به نشانی اینترنتی fajrmusicfestival.

com اقدام کنند.

شرایط ثبت نام در سامانه به شرح زیر است:– ثبت کامل مشخصات خبرنگار (رابط خبری) و عکاسان به همراه تصویر عکس پرسنلی، کارت ملی و معرفی نامه به امضاء مدیر مسئول و مهر رسانه بصورت اسکن شده در سایت جشنواره الزامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام فراخوان دعوت از رسانه ها برای حضور در جشنواره بین المللی موسیقی فجر

اعلام فراخوان دعوت از رسانه ها برای حضور در جشنواره بین المللی موسیقی فجر