مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 11:502024-01-09سياسي

«مصوبه عوارض بر تبلیغات محیطی پایتخت» اصلاح شد


اصلاحیه مصوبه «عوارض بر تبلیغات محیطی تابلوهای معرف کاربری منصوب در شهر تهران برای سال جاری» با 17 رأی موافق به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید.

- اصلاحیه مصوبه عوارض بر تبلیغات محیطی تابلوهای معرف کاربری منصوب در شهر تهران برای سال جاری با 17 رأی موافق به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دویست و هفتمین جلسه علنی این شورا بررسی اصلاحیه مصوبه عوارض بر تبلیغات محیطی، تابلوهای معرف کاربری منصوب در شهر تهران در سال 1402 را در دستور کار خود داشتند که در همین راستا مهدی پیرهادی رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با بیان اینکه سازمان زیباسازی شهر تهران، اصلاحیه بر مصوبه عوارض محیطی را ارائه کرده است، گفت: بر اساس تبصره بند پنجم ماده یکم مصوبه، در صورتی که طول تابلوی منصوبه، مازاد بر میزان استاندارد (300 سانتی متر) باشد، میزان مازاد بر استاندارد مشمول پرداخت عوارض بر اساس جدول قید شده در مصوبه خواهد بود.

وی افزود: بر اساس اصلاح تبصره ششم، عبارت نصب هرگونه تابلو با هر ایجاد و با هر نوع تبلیغ دارای مجوز اعم از داخلی، خارجی و تحت لیسانس که دارای رنگ، نشان، قلم و آرم مخصوص یا انحصاری ثبت شده هستند و به نوعی شاخص محسوب می شوند، مادامی که به صورت فرامنطقه ای در شعبات متعدد به شکل زنجیره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مصوبه عوارض بر تبلیغات محیطی پایتخت» اصلاح شد

«مصوبه عوارض بر تبلیغات محیطی پایتخت» اصلاح شد