مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 09:002024-01-16سياسي

ارتقای سرمایه اجتماعی هلال احمر توسط عملکرد شفاف


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیرحسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر در یکصد و پنجاه و نهمین جلسه شورای عالی جمعیت هلال احمر با حضور حجت الاسلام و المسلمین معزی نماینده، - رییس جمعیت هلال احمر گفت: امروز اولویت اصلی هلال احمر عملکرد شفاف است که باعث شده سرمایه اجتماعی هلال احمر ارتقا یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیرحسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر در یکصد و پنجاه و نهمین جلسه شورای عالی جمعیت هلال احمر با حضور حجت الاسلام و المسلمین معزی نماینده، ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور، یعقوب سلیمانی دبیرکل این جمعیت هلال احمر با تاکید بر عملکرد شفاف هلال احمر و مبارزه با فساد در تمامی عرصه ها، گفت: امروز اولویت اصلی هلال احمر عملکرد شفاف است و همین امر سبب شده تا سرمایه اجتماعی هلال احمر ارتقا یابد.

وی در بخش دیگری از جلسه تصریح کرد: تجهیز ناوگان امدادی هلال احمر در سال های اخیر بی سابقه بوده و این اقدام سبب می شود تا امدادرسانی به مردم با حداکثر کیفیت و سرعت انجام شود.

کولیوند خاطرنشان کرد: علاوه بر این اورهال بالگرد ها نیز با جدیت در دستور کار قرار گرفته و در این حوزه نیز اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای سرمایه اجتماعی هلال احمر توسط عملکرد شفاف

ارتقای سرمایه اجتماعی هلال احمر توسط عملکرد شفاف