مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 11:552024-01-01حوادث

توفیف بیش از دو هزار خودروی سنگین به دلیل تخلفات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ صفر عبادی در خصوص تخلفات خودرو های سنگین گفت: با توجه به ماهیت تخلفات خودرو های سنگین در شهر تهران، - سرکلانتر پلیس بزرگراه های پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: در 9 ماهه سال جاری، بیش از دو هزار خودروی سنگین به دلیل تخلفات به پارکینگ هدایت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ صفر عبادی در خصوص تخلفات خودرو های سنگین گفت: با توجه به ماهیت تخلفات خودرو های سنگین در شهر تهران، که منجر به تصادفات سنگین در سطح معابر می شود، پلیس نامحسوس پلیس راهور تهران بزرگ، برخورد با تخلفات این کاربران ترافیکی را مخصوصاً در مواقع شب و تاریکی هوا در دستور کار خود داشته و با آن به شدت برخورد می کند.

وی افزود: قانونگذار در ماده 7 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی این موضوع را پیش بینی کرده و تخلفات خودرو های سنگین را متفاوت تر دیده است و آن را تشدید کرده است و پلیس نیز بر همین اساس اصلاً مماشات نمی کند و با آن شوخی ندارد و شدیداً با آن برخورد می کند.

سرهنگ عبادی اظهار داشت: در 9 ماهه سال جاری یک میلیون و صد و هفتاد هزار خودروی سنگین که دارای تخلفات متعدد و مختلف در شهر تهران بوده اند توسط تیم های پلیس راهور تهران بزرگ اعمال قانون شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توفیف بیش از دو هزار خودروی سنگین به دلیل تخلفات

توفیف بیش از دو هزار خودروی سنگین به دلیل تخلفات