مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 14:102024-01-07بين الملل

تشدید تنش ها و اختلاف نظرها در کابینه نتانیاهو


یک رسانه عبری زبان با اشاره به اختلاف نظرها در کابینه رژیم صهیونیستی بر سر جنگ علیه نوار غزه، اعلام کرد که سه وزیر وابسته به حزب بنی گانتس در حمایت از رییس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی در جلسه امروز (یکشنبه) کابینه شرکت نخواهند کرد.

- یک رسانه عبری زبان با اشاره به اختلاف نظرها در کابینه رژیم صهیونیستی بر سر جنگ علیه نوار غزه، اعلام کرد که سه وزیر وابسته به حزب بنی گانتس در حمایت از رییس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی در جلسه امروز (یکشنبه) کابینه شرکت نخواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وب سایت عبری زبان واللا امروز یکشنبه فاش کرد که سه وزیر از حزب اردوگاه رسمی به ریاست بنی گانتس به دلیل حملات و انتقادها از هرتزی هالوی، رییس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی در جلسه امروز کابینه شرکت نخواهند کرد و این احتمالا نشانه ای از تشدید تنش ها در کابینه این رژیم است.

روزنامه تایمز اسراییل نوشت، بنی گانتس، گادی آیزنکوت و شیلی تروبر که همگی از حزب میانه روی آبی -سفید هستند، در جلسه هفتگی وزرا به ریاست بنیامین نتانیاهو شرکت نخواهند کرد.

شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی پیشتر فاش کرد که 169 فرمانده نظامی سابق پس از انتقادهای شدید چند روز قبل تعدادی از وزرای کابینه بنیامین نتانیاهو از هالوی در جلسه کابینه، با ارسال پیامی حمایت خود را از او اعلام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید تنش ها و اختلاف نظرها در کابینه نتانیاهو

تشدید تنش ها و اختلاف نظرها در کابینه نتانیاهو