مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 11:002023-12-29سياسي

آملی لاریجانی: آرمان های انقلاب نباید به دلیل بعضی مشکلات کمرنگ شود


رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه مسؤولان باید برای رفع مشکلات در حد مقدور تلاش کنند، گفت: باید تبیین و روشنگری هم کرد که خدایی ناکرده به آرمان های انقلاب به دلیل بعضی از مشکلات بی توجهی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد،آیت الله آملی لاریجانی شامگاه پنج شنبه در حاشیه مراسم تجلیل از مادران و همسران شهدا در گلزار شهدای آهومحله در گفت وگو با خبرنگاران،درباره وظیفه متولیان برای ایجاد شور انتخابات اظهار کرد: وظیفه اصلی همین است که صندوق های رای را پرشور نگه داریم و مردم هم برای اصل نظام شرکت کنند.

وی افزود: نخستین هدف ما این است که صندوق های رای با شرکت باشکوه مردم داشته باشیم.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه کشورهای دیگر الان مترصد هستند، ببینند ما چه جوری عمل می کنیم، گفت: حضور پرشور ما این پیام را می رساند که مردم در جمهوری اسلامی با همه مشکلاتی که دارند پای آرمان های انقلاب ایستادند و این از همه مهمتر است.

وی تاکید کرد: البته باید ترویج هم کنیم که به اشخاصی که اصلح هستند رای بدهند و این هم یک مسئله عاقلانه، معقول و منطقی است.

آیت الله آملی لاریجانی یادآور شد: بنابراین هر کسی که در جمهوری اسلامی وظیفه ای دارد، موظف است نسبت به شرکت پرشور مردم و انتخاب اصلح در انتخابات تلاش کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آملی لاریجانی: آرمان های انقلاب نباید به دلیل بعضی مشکلات کمرنگ شود

آملی لاریجانی: آرمان های انقلاب نباید به دلیل بعضی مشکلات کمرنگ شود