مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 12:362023-12-24حوادث

دستگیری زورگیران در زنجان در کمتر از 6 ساعت


داود مرسلی امروز در گفت و گو با فارس اظهار داشت: در پی وصول گزارش حضوری مبنی بر سرقت خودرو سواری و اموال شخصی  یک نفر راننده در محور زنجان – تبریز مراتب به صورت ویژه در دستور کار مأموران پاسگاه قره بوته قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان افزود: در بررسی اولیه ماموران مشخص شده دو نفر سارق حرفه ای با شگرد انسداد مسیر عبور خودرو سواری پژو راننده را با تهدید قمه متوقف و با بستن دست وپای وی خودرو و اموال وی را به سرقت برده اند.

  وی تصریح کرد: با اقدامات فنی و پلیسی هویت هردو سارق احراز و طی عملیاتی ضربتی در کمتر از 6 ساعت متهمان در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان تصریح کرد: در بازجویی های اولیه متهمان منکر بزه انتسابی بوده لذا با ارائه مستندات موجود از سوی ماموران و مواجهه حضوری با شاکی نسبت به بزه ارتکابی اعتراف کردند که با راهنمایی این دو خودرو و اموال سرقتی نیز کشف و به شاکی استرداد شد.

  فرمانده انتظامی شهرستان زنجان در خاتمه امنیت و آرامش مردم را خط قرمز پلیس دانست و گفت: کسانی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیندازند قطعا با برخوردهای قانونی و قاطع پلیس مواجه خواهند شد.

پایان پیام/2308


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری زورگیران در زنجان در کمتر از 6 ساعت

دستگیری زورگیران در زنجان در کمتر از 6 ساعت