مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 09:502023-12-31بين الملل

راهکار پاکسازی یک توهم


جنگ غزه و مقاومت ملت فلسطین در برابر تجاوزگری و توهش رژیم صهیونیستی در کنار مسائلی همچون تقلای غرب برای زنده نگاه داشتن آتش جنگ اوکراین در حالی محور تحولات جهان شده است که این روزها بسیاری از ملت ها به دنبال برگزاری مراسم سالگرد بزرگ مردی هست که به معنای .

- جنگ غزه و مقاومت ملت فلسطین در برابر تجاوزگری و توهش رژیم صهیونیستی در کنار مسائلی همچون تقلای غرب برای زنده نگاه داشتن آتش جنگ اوکراین در حالی محور تحولات جهان شده است که این روزها بسیاری از ملت ها به دنبال برگزاری مراسم سالگرد بزرگ مردی هست که به معنای واقعی مرد میدان بودن را تجلی بخشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، راهکار پاکسازی یک توهم عنوان سرمقاله روزنامه سیاست روز به قلم قاسم غفوری است که در ادامه می خوانید: این روزها مصادف است با سالگرد شهادت مردی که مکتبی را بنیان گذاشت که نه تنها برای دوران خویش که برای امروز و برای آیندگان نیز درس ها و ثمره های بسیاری داشته و خواهد داشت.

آری این روزها نه تنها ملت ایران که بسیاری از ملت های جهان در چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس معاون حشدالشعبی و همرزمانشان که در تروریسم دولتی آمریکا در فرودگاه در 13 دی ماه 1398 به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، ضمن تجدید پیمان با آن شهدای والا مقام فریاد ادامه راهشان را س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار پاکسازی یک توهم

راهکار پاکسازی یک توهم