مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 16:502024-01-14سياسي

ضرورت اجرای پرقدرت طرح گردشگری جزیره آشوراده


استاندار گلستان در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: طرح گردشگری آشوراده با توجه به دستورات پیشین و بازدید دوباره رییس جمهوری، ضرورت دارد تا با شدت و قدرت ادامه پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علی محمد زنگانه استاندار گلستان در جلسه فوق العاده شورای برنامه ریزی و توسعه استان ضمن تبریک حلول ماه رجب و ولادت باسعادت حضرت امام محمدباقر (ع) تصریح کرد: تمام دستگاه های که برای آن ها در طرح گردشگری جزیره آشوراده وظیفه مندی تعیین شده با همان شدت روزهای منتهی به سفر رییس جمهوری به استان کار خود را ادامه دهند و دستگاه و ماشین آلات خود را از جزیره خارج نکنند.

استاندار گلستان افزود: ادامه فعالیت ها در روستای آشوراده، اجرای موزه و آکواریوم، توجه به اردوگاه و قلعه روس ها باقدرت ادامه یابد و اجرای طرح گردشگری در محدوده 22 هکتاری با محوریت صندوق محیط زیست تداوم داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: از نقد استقبال می کنیم و سعه صدر داریم و از مدیران خواسته ایم که شکایتی نکنند اما حرف هایی که حقوق مردم را زیر پا می گذارند را برنمی تابیم چراکه ما برای استیفای حقوق مردم ایستاده ایم و از دستگاه های نظارتی هم می خواهیم در مسیر احقاق حقوق مردم، حمایت گر دستگاه های اجرایی باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اجرای پرقدرت طرح گردشگری جزیره آشوراده

ضرورت اجرای پرقدرت طرح گردشگری جزیره آشوراده