مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 13:402024-01-01سياسي

یازدهمین رضایت پرونده قتل عمد استان کردستان در سال جاری رقم خورد


معاون توسعه حل اختلاف دادگستری کردستان گفت: یازدهمین پرونده قتل در استان در قالب پویش «به احترام حضرت زهرا (س) می بخشم» منجر به گرفتن رضایت شد.

- ایسنا/کردستان معاون توسعه حل اختلاف دادگستری کردستان گفت: یازدهمین پرونده قتل در استان در قالب پویش به احترام حضرت زهرا (س) می بخشم منجر به گرفتن رضایت شد.

بهادر اسدی امروز 11 دی در گفت وگو با خبرنگاران استان اظهارکرد: در راستای شیوه نامه پیگیری صلح در پرونده های قتل، کارگروه های پویش صلح استان در جهت تلاش برای اخذ رضایت در پرونده های قتل توانسته اند از ابتدای سال جاری تاکنون 11پرونده قتل را به صلح و سازش و رضایت ختم کنند.

وی افزود: در سال 1401 یک فقره نزاع منجر به قتل در شهرستان سنندج رخ داد و پرونده قتل در شعبه بازپرسی تشکیل شده و پس از تکمیل تحقیقات، پرونده با صدور کیفر خواست به شعبه یک کیفری یک استان ارسال می شود.

معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان کردستان بیان کرد: ستاد صبر استان، بر اساس وظیفه ذاتی خود که همانا اصلاح ذات البین است، با ارجاع پرونده به صلحیاران، جلساتی با متهم و اولیای دم به صورت جداگانه برگزار می کند و خوشبختانه با تلاش های صلح یاران، هیأتهای صلح و ریش سفیدان و بزرگ منشی اولیای دم، در شعبه یک کیفری یک استان با حضور اولیای دم و متهم به قتل در اولین جلسه رسیدگی، س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یازدهمین رضایت پرونده قتل عمد استان کردستان در سال جاری رقم خورد

یازدهمین رضایت پرونده قتل عمد استان کردستان در سال جاری رقم خورد